Majja ♥ Musik

Hellu :) jag har nu varit hemma ett tag men har inte orkat någonting. Vi spelade 8 :delfinal i morse mot Järnet. och vi vann med 4-2. Vi är nu vidare till kvartfinal som vi ska spela i kväll klockan 7. Jag skadade min rygg igen på matchen, jag hoppas att det inte blir som sist då jag knappt kunde gå ett tag. Jag tror jag ska be Anna masera mig, haha det är det syskon är till för ;)
Sedan ska jag äta något smaskigt och efter det hade jag tänkt spela gitarr. Jag fick ju en Elgitarr med förstärkare i julklapp:) men har inte kunnat spela så mycket p.g.a mina lösnaglar -.- Men nu har jag slitit av dom!  jag försöker lära mig In the ghetto - Elvis Preasly men det går inte jättebra, sedan föröker jag sätta 21 guns och Hero of wars också. Haha jag sugger på tabbs... föröker fatta tabbsen till Imagine men det lär nog ta ett tag.

Old pick, har inget på min elgitarr än :)

världens sömnigaste djur är sengångaren som sover bort 80% av sitt liv. SID :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Sid <3 "Jag gillar inte katter, dom är tankeläsare" ;)

2010-01-07 @ 22:21:11
Postat av: Majja

Sid är BÄST!

2010-01-07 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0