Majjas dag :)

  • Spelade match klockan 10:00 mot Östra, vann med 2-3. Riktigt jämn match men vi var bättre :)
  • Åkte och spelade laserdome med laget. Jag sög groft jävla hårt, fick panik inne i laburinten å blev pisst off på alla som sköt på mig. Ville sparka ner varje liten unge.
  • Åt luch på Hard rock Café med laget, rikgt trevligt :) haha där fick vi även heliumbalonger :D
  • Andades in helium på väg till nästa match. Sjöng "du är min man" med framgång, nästa gång jag sjunger för publik ska jag dra i mig några liter helium innan.
  • Spelade match mot Färjestaden och vann :) mycket tuffare match än innan, dom tog ledningen först men vi vände och vann :D

Jag är slut i bollen, känns som jag har samma hjärnkapasitet som Sid. Mina föräldrar är ute och går med min tama utter och min syster är borta, vart vet jag inte (dålig syster). Så jag är alldeles ensam i det stora mörka slottet. Faror lurar bakom varje hörn och skuggorna spelar fasliga spratt. Hoppas inte flickan från the ring ligger i mitt badkar för där ska jag dusha nu.


I USA är det förbjudet enligt lag att knuffa en älg  ur ett flygplan i Alaska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0