Natten är ung, Majja är Kung

Nu har jag fått i mig dagens sista proviant, jättegod rostbiff med potatisgratäng ^^ Var iväg och spelada macth mot Hindås förut i kväll och vi vann. Dock var det ingen särskilt bra match.. det är ju pinsamt när dom man möter har en fet hippie mamma som tuggar tuggumi som en tuggande gnu med i laget. Hon tror hon är sååå cool va?! går runt där och spänner ut sin enorma mage  och lyser med sitt grön/gul/rosa hårband och tror att hon äger planen. Springer gör hon inte häller, det orkar hon nog inte, men hon lyckas alltid stå i vägen för en. Samtidifigt tycker jag synd om henne... snacka om att hon inte kan ha alla hästar hemma lxm, och hennes stackars dotter som är med i samma lag .. jag säger bara ack! Jaja vi vann iaf:) nu ska jag dusha och sedan är det dags för hårt nattpluggande. Jag har haft hela dagen på mig men jag känner att det ska mycket till innan man öppnar en skolbok på helgen.. så jag skjuter upp det hela tiden. slutar väll med att jag går och lägger mig vid 3-4 nån gång. Hoppas alla får en trevligare natt en jag. Puss

Ordet "kuk" betyder "liten utväxt".


Kommentarer
Postat av: Malin

haha maja dina inlägg är störda. Sötnos haha men får mej ett skratt iaf<3

2010-01-17 @ 22:35:28
URL: http://oneofkind.blogg.se/
Postat av: Majja :)

Haha tack :Dtanken är att folk ska tycka att det är kul att läsa den så då har jag väll lykats ;) <3

2010-01-17 @ 22:47:47
Postat av: mia

hjälp mig, svara på frågan i min blogg, vad ger man till sin pojkvän på en ettårsdag?



alla förslag är välkomna

kram mia

2010-01-17 @ 22:48:37
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0