Oväntat besök?

Japp här satt jag i lugn och ro och filosoferade för mig själv när plötsligt telefonen ringde... Haha det visade sig att det var tant Lisa som ringde. Hon är syster till tre av mina bäsa vänners mamma. Hon sa att hon var vilse.. haha  OkEEEJ..?  varför säger hon det till mig av alla? Det visade sig att hon var i Tuve och ville komma på fika. Men visst Kom bara! Jag sitter i pyamas och halvsover men det är lugnt ;)... SÅ hann kasta på mig lite kläder och spola ansiktet i kalt vatten sedan ringde det på dörren. Rossi skälde som en galen Iller och vägrade sluta, tro jag det när hennes skor såg ut som två uppstoppade uttrar. Jaja, jag satte på kaffe (Önskar att det var gevalia .. ni vet när man får oväntat besök reklamen.. tänk bara om det hade vart en snygging som ramla ner i min pool och låten "it's raining men" spelades) och vi slog ner oss framför brasan. Jag ska inte ljuga.. Det var faktiskt rätt trevligt. Kände mig så vuxen när jag satt där och pratade med en 50 åring om vardag, liv, barn osv. Hon ska tydligen vara här i närheten med sin dotter Hanna varje dag hela januari så får väll förbereda mig på mer besök. Btw så fick detta mig att tänka på mina älskade vänner Mickan, Johanna och Niklas! Vi måste ses för jag längtar efter er lika mycket som fickbullen längtar efter havet ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahah ;) saknar dej med, vi måste ses snart :O iaf en gång innan åre ! <3

2010-01-08 @ 23:25:28
Postat av: Majja :)

Absolut :D <3

2010-01-08 @ 23:36:54
Postat av: mickan

hahahaha, tervligttrevligt! ah vi måste ses snart (L)

2010-01-08 @ 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0