Paradise hotel någon?

tjaaah.. asså nu känns det lite bättre för Andreas är tillbaka!! Wooohooo :D Tråkigt att Katja inte är kvar för hur ska dom nu kunna vinna ihop? In my AS att Andreas inte ska hämnas Katja, som fan att han ska.. Jag hade kastat ner franceska från poolstupet med huvudet före. ELLER... bankat hennes huvud i en vägg. Sak samma, hon ska UT och det snart! Jackie måste sluta gnälla och lipa och Pontus är en koala av sin egen sort.  Vem är grabben lxm? Han pratar ju mer med kamerorna än med folket i huset.
Någon mer än jag som ska se på Paradise hotell klockan 22:00? ;)

Asså jag vet inte.. känner inte att jag gillar han som min pojkvän mer som en kompis..  hur ska jag göra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0