Så jobbigt!

Asså guud! Jag kan inte ens visa mig på stan längre utan att folk skriker efter mig! Ibörjan va det ju roligt bara men nu har det gått över gränsen, kan ju inte ens snubbla på spårvagnsrälset utan att folk skriker " Hahaha Kolla det är mongo majja"! och så är det alla smygfotografer -.- -Herre Gud tur att jag har Hanna som slår ner alla som tar fram kameran. Dock hoppa hon på en stackars tant som skulle ta kort på kopparmärra.. Ingen självbehärskning på den bruden alltså.
nu när jag är så känd och så bara rasar det ner pengar i min brevlåda och alla vill bjuda mig på as stora fester hela tiden! såååå Jobbigt -.- Och en jävla massa Idolbilder får jag också.. vet inte om jag skall skratta eller gråta.

Idolbild, sååå irriterande att vara så himla känd.

Kommentarer
Postat av: mickan

hahahhhaa, fuul!

2010-01-22 @ 23:51:39
Postat av: Majja :)

menar du bävern? eller kanske mongot i mitten? :)

2010-01-23 @ 12:02:59
Postat av: HannaPanna

Tusan, kärringen förtjänade smäll! Så de så! Hon såg sådär ful och fis förnämnd ut.. urk, vi gillar det inte!

Jag är snäll som få, varsågod min gamla vän(L)

PUUSSS

2010-01-25 @ 22:05:47
URL: http://sminon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0