Skratta eller gråta ?

jag är nog den mest tankspridda personen jag känner. Jag har samhälls läxa tills i morgon och ekonomi tills tisdag, tänkte göra båda idag så jag kan fokusera på min och Hannas powerpoint i morgon men... jag har släpat hem alla mina skolböcker typ (vilket har lett till ryggsmärtor).. alla utom två. Samhäll och ekonomi böckerna :D yeeey. nu kan jag inte plugga, fårgan är om jag är glad eller sur över det. Kan ju vara en duktig flicka och börja plugga på religionen eller matten men.. njae. Aja, nu ska jag fortsätta sörja min förlorade kropsdel.

Helskön bild, helskön kille, saknar det något enormt.


Kommentarer
Postat av: Erik

de är Niklas va? :D

2010-01-26 @ 21:11:04
Postat av: Majja :)

OH JA :D klart det är Niklas ;) <3

2010-01-26 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0