Stackars dom som inte känner mig!

Dom som inte känner mig måste tro att jag lider av något på riktigt. Jag glömde nämna att det var en ny tjej i klassen i dag och "provade på" så hon kanske ska börja i vår klass, men det blir nog tvek på det för jag lykades nog skrämma iväg henne.. stackarn. Först var jag jättetrevlig mot henne som jag alltid är men sen typ balla det ur.. sa något om att hon kunde gråta ut hos mig om det va något och så aah.. råkade jag missa  munnen med min banan så ..tjaaah såg la stördare ut än vad jag är. (Asså jag va ju oseriös redan från början men det fatta la inte hon) ;)

Ikväll är det fysträning .. snark! funderar på at banka huvet i väggen så det ser ut som jag svimmat, sedan skyller jag på sömnbrist och slipper fysen och skolan i mon. Perfekt.

Det finns inga svartvita kor med vita öron.


Kommentarer
Postat av: mickan

hahahah stackarn!

2010-01-19 @ 20:10:24
Postat av: Majja :)

Hon måste trott jag var dum i huvudet :P

2010-01-19 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0