Tränings dags

Snart ska jag iväg på träning ännu en gång. Jag skulle ha pluggat idag men...Nejj tack. 


Om jag fick en häst

Om jag fick en häst.. DÅ .. Då jävlar skulle jag må som bäst

Nejj jag bara skojja.. jag vill ha en papegoja

En som härmar allt jag säger .. sen vill jag slå varenda jävla player

hårt som fan rakt på snoken, då skulle grabben bli rätt snopen

jag har inget liv, min kompis mor heter Siv

jag sitter för mig själv och rimmar medans min kompis är ute och simmar

det är en fluga på min lampa, jag blir så sur Jävla smlampa

(flugan asså)

halleluja, trodde du ja!

Här är det hallefrank! min moster jobbar på en bank

Kan jag få en krona? så ska jag ditt liv skona

nu måste jag sluta, för jag måste kuta

till min no läxa, min lärare är en riktig häxa

jag vill ge henne en fet smäll, men då skulle jag nog få skäll

Livin on a Prayer, hör du vad jag säger?!"

sluta tjata, du jobbar på en gata

var är min penna, jus det jag har den hemma

det är ett problem, nu blir min läxa sen

Nejj det kan inte stämma.. jag är ju hemma!?

jag vill vara hos dej, du fantastiska tjej

du tror att jag är sjuk, men jag har bara tappat min peruk

jag kasta den på Hanna, men helst vill jag slå henne med en stekpanna

rakt i huvet så det blev helt kluvet

det skulle bli en prick i registret, då skulle jag sitta i klistret

men värre skulle det bli för Hanna för Hon skulle dö.. och vid grinden i himlen stå på kö
Hanna är kär I sankte Pär!
Jag glömde säga en grej, Hanna jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Hanna Marberg :)

hahahahaha! så skön är du va :D gillar att du rimmar om Hanna också ;)Fortsätt så! (Y) puss på dig <3

2010-01-14 @ 00:08:49
Postat av: Anonym

hahahahaha! så skön är du va :D gillar att du rimmar om Hanna också ;)Fortsätt så! (Y) puss på dig <3

2010-01-14 @ 00:09:32
Postat av: Majja :)

Haha Äsch :D Hanna är ett bra namna att rimma på ;) <3

2010-01-14 @ 08:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0