bakis utan anledning

Jag vet inte vad det är, men varje morgon känns det som om jag har vart ute hela natten! helt snurrig och mår illa. Sen efter nån timma går det över! Hmmmm?

Aja idag har jag sån jävla träningsverk i tumpan och insidan lår att jag knappt kan gå, dessutom blåser det orkan utomhus så det blir vell till att mysa ner sig i soffan och sätta på nån bra film.
Jag känner mig jätte osocial nu för tiden men jag orkar inte anstränga mig.. är jätte ledsen av och till och jag tror jag vet vad det beror på.
För första gången i mitt liv ska jag åka utomlands och längtar inte. (asså jag har vart utomlands innan)
Jag längtar inte för jag misstänker att det inte kommer bli så kul ifall det inte sker ett jävla mirakel innom loppet på 2 veckor.
klart det ska bli skönt med sol men.. det kan jag ju få hemma.

Hörs kanske sen om jag orkar.
Flaxa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0