Hem juva Hem

Gaaaah nu är jag hemma! Och första tanken när jag kom innanför dörren var såklart "ÅÅh guud så härligt med et städat hus, vilken tur att vi städade som uttrar innan vi åkte, lätt värt det"
Eller inte!!! 
snarare såhär "Åh vit vägg, var är min mobil??!! AAH MAJ GAAHD var är den? inte i bilen, inte i fickan, inte i väskan!!! Den måste vara kvar på rastplatsen vid kungälv"
Så jag och pappa fick sätta oss i bilen igen och hämta telefonjäveln.

I fiskebäckskil har jag hunnit med att chilla så jävla hårt som det bara går, spelat tennis, träffat anette och lisa, vart i lysekil, hann till och med med en liten fest sådär på midsommarafton, osv ... 



I Sydafrika finns en jättelik daggmask som kan bli 6, 7 meter lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0