Idag har jag...

Varit i skolan, fick reda på mitt betyg i Matte vilket ledde till att jag först skälde på läraren sedan sprang direkt till toan och börja gråta av ren ilska. 

Handlat lite hårgrejer till Stinas uppsättning +armband till mig.

Varit med och tittat på när mamma fixa Sanne till studentbalen (hon blev så fin! önskar jag fick lägga upp bild på henne men tyvär)

Träffat Sandra, jättelänge sen så det var kul!

Nu är hon på studentmottagning  men hon kommer tillbaka sen!

Senare i kväll ska vi ut och lira fotboll med lite kompisar! S-O-M-M-A-R?!! :D

Nu ska jag faktiskt skriva lite Samhäll tills sandra kommer tillbaka.
Simma lugnt.

Sannes fina naglar.


Kommentarer
Postat av: SANDRA :D

Underbart att träffa dig Majja <33333

2010-06-06 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0