nu är det slut på pluggandet

för idag skrev jag läsårets sista "prov" eller a snarare kompletering, och det gjorde att jag kommer få MVG i naturkunskap A.
Idag har jag fixat Stina in för 9:ornas bal. Hon blev riktigt fin och jag tänker lägga upp bilder i morgon. Jag älskar att fixa hår och sminka folk! (helt onödig info)

Nu har jag och Anna nyss kommit hem från Sannes studentmottagning. Tänk vad tiden går fort, jag minns det som igår när vi lekte tillsammans. Ack vad hon har blivit stor, hon bara växer och växer. nu är hon vuxen och har tagit studenten.. *suuuck* nu väntar jag bara på barnbarn.
Grattis Sanne♥

Idag i skolan skulle jag ta upp min mobil ur fickan men tappade greppet om den och kastade inprincip iofrivilligt väg den. Den gled iväg över golvet och hamnade längst in under soffan. Jag hörde hur några tjejjer börja fnittra vid ett bord längre bort så jag försökte få fram den så diskret dom möjligt. Jag puttade lite på soffan, ingen mobil. Jag drog tillbaka den och böjde mig ner lite snyggt och tittade under soffan, såg ingen mobil. Jag drog ut soffan en bra bit men såg ändå ingen mobil. Jag hörde igen hur tjejjerna skrattade åt mig, så jag drog på ett flin och tittade mot dem. De fortsatte fnittra. Då blev jag sur på min förbannade mobil, la mig pladask på golvet mitt framför allt folk, fick syn på mobilen, reste mig klumpigt upp och taklade soffan så den flyttades flera meter. Och där låg den, min rosa mobil. Jag tog upp den, vände mig mot tjejerna, vinkade lite tjeckt och gick. på vägen ut gav jag sofan en välförtjänt spark.

Kommentarer
Postat av: sophiiee anderssoooon

gaah. SNYGG BILD MAJJAA ! :O<3

2010-06-09 @ 21:28:40
Postat av: Louise

MVG, Maja du har ju högrebetyg än jag där :O Grattis<3

2010-06-12 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0