På promenad...Genom stan

I natt drömde jag att jag och några klasskompisar bytte till hulebäcksgymasiet. Men det enda vi riktigt kom fram til var att man åt utomhus och bodde i baracker.

Sen på dan åkte jag in till stan och träffa mitt hjärta cooki. köpte en tunika och ett par sandaler. 

och plötsligt fick jag ett besked som gav mig en tiktig schock!....träningen börjar kloclan 5! har ni någonsin hört något så idiotiskt?

så jag fick skynda hem, när jag kom till hjalmar insåg jag att jag missat bussen och att nästa gick om 25 min. Så jag fick ta saken i egna händer och vandrade iprincip hela vägen hem. plötsligt tog gångbanan slut, men inget kunde hindra mig. Jag kastade mig ut i vildmarken som en vild leguanödla och kämpade mig framåt genom snår och stup. Nu är jag hemma och jag har precis kastat i mig lite mat, om 15 min ska vi hämta julia och min far är inte hemma än.

I kväll kommer cookie hit, har iaf något att se fram emot.

skor från Eurosko: 50,000 kr.


Kommentarer
Postat av: Denise

De är nice skor maja! kollar lite på dem, fast några liknande på johanssons. feeet nice

2010-06-06 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0