stressdag

Herregud vilket jävla kalabalik det var där på förmiddagen ett tag!
En kompis ringer och väcker mig klockan 11 och säger att han måste veta snarast hur många biljetter jag ska ha (till en fest som jag och några kompisar skulle på på onsdag) och jag måste börja ringa runt till alla som kanske ska med klckan 11 på morgonen.. vissa svarar inte och blaa blaa bllaaa! tillslut bestämmer jag att jag åker in till stan vid 2 och möter dem ... inser att jag står i pjamas och trollhår med en kissnödig hund.

Så på med palltorna, kladda på lite maskara, upp med håret i en kråkboliknande boll och ut med hundkraken. Tror ni inte jag får en pollenattack för första gången i år?  Jo! Ögonen börjar rinna i exakt samma sekund som jag ringer frida, glömmer bort vad jag skulle säga till henne, får in maskara i ögat så det svider som om det vore grillfetst inne i mitt öga. då dyker Carro och hennes kille upp bakom en buske och så ska jag försöka va trevlig mot dom med en förvirrad frida i telefon, svidande ögon och en hund som drar. 
Så jag lägger på med frida och precis när jag ska säga hej till Carro ser jag Sarah stanna en bit bort på moppen, hon har inget med konversationen att göra utan hon ser hur jag står där med händerna i ansiktet för att täcka mina svidande ögon som gjort att jag har maskara i hela ansiktet med en hund som försöker fly för livet medan två personer står och tittar på mig som om jag vore en idiot (kanske sant)... och vad gör jag ? jo jag lyfter handen och skriker att jag ringer henne sen. VARFÖR i HELA FRIDEN ska jag ringa henne? Hon ville ju bara vinka till mig typ. Men jag va så förvirrad med allt att jag inte klarade av att säga hejj äns. Undra hur hon tänkte... bah:

"ååh där är majja!! .. men vad gör hon? .. vad har hon i ansiktet??.. varför gråter hon?  ääsch jag vinkar"
Majja: "JAG RINGER DIG SEN"
Sarah: "Aaahaa.. okej.. hon ringer sen, undra vad hon vill? kanske förklara för mig att hon faktiskt lider av ADHD eller något i den stilen"

Slutade med att vi bangar festen helt, att jag åkte in till stan med Sara, träffade frida, matilda och hanna och sen
Mailin för att sedan åka hem till henne och va med henne, Sandra och Matilda. Riktigt skönt att få träffa er igen, har saknat er!♥

Jag och malin last year


Kommentarer
Postat av: malin

måste säga att vi e sjukt snygga asså hahaha. Going <3<3

2010-06-15 @ 00:11:56
URL: http://oneofkind.blogg.se/
Postat av: Malin

sv. jag kommer sakna dej med! och jag FÖRVÄNTAR mig att du kommer och våldgästar mig! <3<3

2010-06-15 @ 01:03:17
URL: http://oneofkind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0