Tidig morgon

Asså inatt drömde jag om scrubs! kan bero på att jag titta på det inna jag somna. Men asså det va lxm hela program, va inne i JD's tankar och allt. Har till och med för mig att jag blev förbannad när det blev reklampaous.

Aja.. mitt upp i ett jättebra program ringer min mobil iaf och då visar det sig att det är min kära syster som ville
att jag skulle flyga upp ur sängen sätta på mig kläder, hämta hennes legg (som hon glömt till mopedkurs provet)och störta iväg på min kinesmoppe klockan 8 !!!! haha som den fantastiska syster jag är gjorde jag som jag blev tillsagd.
Så jag har varit vaken sedan dess och har bara legat och tittat på Nikelodion tills nu typ.
Ska träffa Sofija snart vilket kommer bli jättekul efter som vi inte träffats på en evighet!
Vet inte vad vi ska hitta på, åker kanske till Lilleby och badar eller nåt.

Sen i kväll har jag fys, KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0