Tagga bränboll då

Nu sitter jag här och sitter. Jag har så dåligt samvete, jag har ju startat ett nytt liv som går ut på att äta nyttigt... igår köpte vi hem mcd för försa gångnen i mitt liv. Vafan hände?
Aja igår hade vi fotboll på gympan och man kan ju inte vara annat än glad när det är så varmt och fint ute.
Idag tar 3:orna i min skola studenten, grattis till dom! :) Men medan dom springer ut då ska vi va på slottskogen och spela brännboll. Kul. nejj men det kommer bli chill, har mina planer.. Moohahahaa!
Jag lyssnar på smurhitts nu! Svinbra. 

"smurf skogens träd smuuurfskogens träd, hjälp oss att bevara, att bevara, smurfskogens träd smurfskogens träd och skydda dom från eeel och fara"♫

Fotboll

Kommer ihåg när man gick i fotboll. Kul på sommaren kallt på hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0