Taggar fiskebäckskil

Ska vara på mitt land i lite mer än en vecka nu så lär bli lite mindre skrivet här. Inte för att jag bryr mig.
ååååh det ska bli sååååå kul!
nejj men ärligt, lär la bli lite segt men ska använda tiden till att bygga på min bränna. Sedan innan stugan stormas av släkten kanske det kommer upp lite trevligt sällskap, vem vet :)
I morse vaknade jag av att jag slog ut hela mitt ölglas fullt med vatten ut på golvet! I den sekunden vill  man bara drämma till närmaste person med en stepanna i pannan men eftersom det bara var jag i rummet så va det vara att springa till toan och hämta handukar...
Saknar sommaren då jag hade Frida med mig i Fiskebäckskil, ärligt talat saknar jag Frida över huvud taget otroligt mycket just nu.

 
Människor är uppbygda av hudceller. Cellerna är så små att vi måste stirra på dem med ögonen för att se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0