tränat, skata, carro

Yes jag kom just hem från träningen, och för 1000:e gången i mitt liv ska jag ta tag ordentligt i mina matvanor och börja träna på något vis varje dag.. iaf fram till Kreta.

Nu när jag har duschat ska jag träffa Carro, vi ska nog se på fotbollen i kväll så det blir trevligt tror jag.

Sen fick jag höra att en skata hade flugit in i vårat kök när jag va på träning och Dött. hur då?? jag vet inte.. antagligen av schock. Men han kan ju också råkat flaxa till kökskniven så den flög iväg i en hög båge samtidigt som skatan (som jag i dess frånvaro döpt till Rune) flög in i fönstret, svimmade, föll ner på bänken och sen landade kniven som flygit i luften på den. Hoppas det var det första alternativet.
Nu ska jag ha en tyst minut för Rune.
Adjö.

RIP Skat-Rune, hoppas du är på en bättre plats där du kan flyga fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0