Woouuuhuuuu!

Jag är så jävla bäst! Jag blev så fruktansvärt förbannad och ledsen på min mattelärare i fredags att jag tjatade imot mitt betyg och sa att han hade fel och att jag var värd mer å sånt, men jag va så förbannad att jag inte kunde hålla tårarna tbx så jag fick skynda där i från och lipa på toan. Sen idag hade jag förberätt värsta talet till han om hur fel han beter sig och att han inte har rätt att ge mig G i matte. Men jag behövde bara visa mig i lärarummet och säga att jag ville prata med han så sa han att han ville prata med mig också. Då hade han gått till de två högsta matte lärarna på skolan och frågat hur han skulle göra och så tillslut bestämde han sig för att dra VG gränsen under mig. SÅ nu har jag lyckats argumentera mig till ett VG i matte! så jävla nöjd! Grejjen är ju den att det är det betyget jag skall ha eftersom jag fick VG på allt förra terminen och på terminsprovet men fick bara G å¨nationella, men det kan ju faktiskt inte avgöra att jag får G. jag borde bli politiker.

Vet ni att jag har haft en hare? vi tog hand om den och han fick bo i ett akvarium. jag döpte han till Robyn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, grymt majja :D

2010-06-08 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0