Bye Bye Bye!

Jag kan inte få låten ut hjärnan! har lyssnat på den ganska mkt för att lära mig den för vi ska dansa till den snart. MEN problemet är att jag fortfarande bara kan refrengen där dom bara sjunger BYE BYE BYE BYE BY! så folket i min omgivning lär ju tröttna och ge mig en feting om dom dom inte redan har gjort det. Jag sjunger inte direkt tysst om man säger så. Jag tar gärna i från tårna och vrålar ut orden så högt jag kan bara för att det känns så skönt i magen om man sätter tonen perfekt, vilket kanske händer var tionde försök.
Nejj nu ska jag inte sitta här och  skriva, ska ju iväg och spela match nu. Wisch me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, goodluck majjaaa

2010-03-05 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0