dåligdag.se

Idag har varit en sån dag då allt bara kännts jobbigt och fel, dessutom har inget gått min väg. Kan inte riktigt förklara men skit samma. Jag missa iaf bussen påväg hem såklart, så jag kom hem för en timma sen.
Jag är så trött att jag får antränga mig att inte falla i djup dvala varje gång jag blinkar. i morse trodde jag inte att det va sant, jag tror att jag skrek det till min mamma när hon förökte väcka mig också.. stackarn.
Nu ska jag vara en duktig flicka och plugga franska som en gnu och kanske lite samhäll som en lemur eller nåt. inte vet jag. Sen ska jag iväg på fys och träna fys, asså ni vet sån där fysträning när man tränar upp sitt fys. Smaka på ordet FYS... fyyyyys.. fys, FYYS! *smakar* *spottar ut*  " blääääää"

Till råga på allt saknar jag mitt röda diadem. Det utväcklade ben och sprang sin kos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0