Fest hos Rasmus

Hejj! jag ska dela upp detta inlägget o två delar.

Del 1:
Nu är jag hemma från Rasmus fest. Det var riktigt trevligt med skön musik, dans och gott folk. jag hade verkligen saknat mina två kompisar Malin och Sandra så det var jätte kul att träffa dem. Var där med Hanna och Johanna.  Jag tog det rätt lugnt med drickandet i kväll men det betyder inte att jag inte dansa som en vilding.
Tack Rasmus :)

Del 2:
Vi hade jätte kul fram till typ klockan 1.. Sen upptäckte vi att Hannas väska var borta. När vi skulle hem hittade vi den i vägkanten.. Tom.
okej... DU din jävla lilla F*tta som snodde allt som fanns i väskan, antingen är du en idiotisk jävla sate som gillar att sabba för andra eller så är du jävligt fattig efter som du måste sno kläder och skor (tre par skor blev stula under kvällen). Jag hoppas att dina vänner inser att du är en fattig tattare och lämnar dig, att du fortsätter stjäla och åker fast, att din familj tillslut lämnar dig och att du dör ensam.

Bilder från kvällen kommer upp i mon eller nån annan dag.


Kommentarer
Postat av: Kahrein

Hahahaha, du drack inte så mycket, men du var där med dina "två kompisar Malin och Sandra och Malin"? ;D Majja, majja, majja...

2010-03-21 @ 09:50:40
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0