Film mys Troja Hanna

Majja ♥ Akilles
Hanna ♥ Paris

Ja kom nyss hem från Hanna, vi bestämde oss för att Titta på Troja för Hanna missade den i Torsdags. Asså Akilles (Brad Pitt) ... Jag vet inte men när han ligger där med Briseis och man ser hans perfekta kropp så vill man bara springa fram och klappa på han!
Hahah jag är avundsjuk..
Jaja om han inte hade varit typ 45 år nu så hade han velat ha mig. För jag är ju så snygg och speciell menar jag. Det finns ingen som jag, jag älskar mina ihopsittande lår och enorma rumpa. Och tro mig, det hade Brad Pitt också gjort ;) och man får inte glömma Akilles! Hade jag dykt upp i hans tält hade han puttat Briseis hur sängen.

Nu ska jag skriva specialidrott och lite franska. Ha en trevlig kväll Gott folk.


1995 sjönk ett japanskt skepp pga. att ett ryskt lastflygplan släppte en levande ko från 30 000 fot.

Kommentarer
Postat av: Kahrein

Hon heter Briseis, och killar älskar stora rumpor! OCh ihopsittande lår har de flesta som inte är 10 år längre. ;)

2010-03-22 @ 18:52:40
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0