Frajdej najt

Nu har jag skrivit klart intervjun jag hade med Sara Mohammad iadg *phhuuu* lättnad att det blev klart iaf.
Satt och snacka med henne i en timma tidigare idag, och det var riktigt lärorikt! Så mycket som jag lärde mig idag om Hedersmord komme jag nog aldrig att lära mig igen, Tack! Ni borde verkligen gå in på deras hemsida där de skriver om Hedersmord och hjälper folk som är utsatta för heders våld. http://www.pelafadime.se/. läs, dessa människor bryr sig verkligen om andra.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes".
Ha en riktigt trevlig kväll gott folk :)

Idag har Jag tittat på Alladin och drogat disney musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0