Fuck off

Träningsmatch med 93-stadslaget mot 92-stadslaget, som egentligen borde heta Göteborg F94,F93och F92.. Det va fan fler 93 och 94:or där än i vårat lag.  Man känner sig nästan dålig bara för att man är 93:a och går i 93 laget.
För övrigt så gick allt åt helvete. Fick spela med folk som jag aldrig spelat med och absolut inte spelar bra ihop med (tog vi reda på idag) och det suger. Medan andra från samma klubb fick spela ihop, klart att dom presterar bättre!
Inte för att någon har klagat på mig men jag känner själv när jag är dålig och det var jag idag.
Så.. nu ska jag sura vidare, kanske dränka mig i duschen.. vad vet jag.

Substantiv är ord som du sätter "fan" eller "jävel" efter Tex: klockfan, flaskjävel, skruvjävel osv.


Kommentarer
Postat av: Louise

verb sätter du utav bara helvete bakom : sprang utav bara helvete m.m... adjektiv sätter du skit framför... skitbrun m.m ;)

2010-03-09 @ 21:35:56
Postat av: Majja

AHah ja det låter mkt bättre när man sätter agresiva ord bakom! blir lxm mer kraft i det ;)

2010-03-09 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0