Ha en trevlig natt !

Träningen gick riktigt bra iadg tyckte jag! Kände mig pigg och ville springa mycket. (som vanligt kanske, vad vet jag) Dock gör det ont varje gång jag sätter ner mitt vänsterben i marken för tro det eller ej, men jag har dragit på mig en benhinneinflammation :D
Jag vet, jag veet... man ska enegtligen inte alls träna då men jag HAR INTE TID med sånt! Jag kan inte sitta still.
Efter sista seriematchen på Lördag har jag och min tränare iaf kommit överens om att jag skall ta en paus hela April. Med paus menar jag inte sitta hemma och titta på tv och ängna mer tid åt skolan. Nej! jag skall komma på alla träningar och ha min egen lilla rehab och teknik träning. Plus att jag kommer få va med på en vettig träning i veckan (och ta det lugnt) *host*
Nu ska jag lägga mig och läsa Twilight.

Om man brottas i underkläder i sand så löper man risk att få sand i underkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0