I will survive!

Yeess! jag lever efter ännu en träning.
Så som jag tränar skulle man ju kunna tro att jag skule vara vältränad eller nåt i den stilen men.. *suck*
Idag på träningen gick det bra :) Dock fick jag en armbåge i truten så det börja blöda ocg svullna upp, så nu ser jag ut som kissie..fan! Nejj jag skojja.. så illa är det faktist inte, mest på insidan. Jag kan också medela att jag nu har dragit loss den sladdriga läppbiten som hängde och slängde i min överläpp. Gav den till Anna.
sov gott.

Dessa läppar är nu bara ett minne blått.

Det är många kineser som tagit självmord på grund av spelet world of warcraft.


Kommentarer
Postat av: mickan

skulle med blivit riktigt glad över en sån present!!!



hahhaa tack vare dej kan jag sitta här och slappa och inte skriva so som alla andra :D

2010-03-04 @ 17:13:40
Postat av: Majja :)

Mickan :

Haha men ni var värda det efter allt ni hjälpte mig med i österrike :)<3

2010-03-05 @ 14:40:53
Postat av: mickan

hahaha,bra för ah jag var tills ån stor hjälp :D:D:D<33

2010-03-06 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0