ibland vill jag bara skjuta mig själv

JAG ORKAR INTE!
blir så förbannat jävla trött på allting. Snart skiter jag i skolan, skiter i innebandyn, skiter i att ha roligt, skiter i mina vänner, skiter i min familj och låser in mig på mitt rum och surar. Ingen skall fan behöva stå ut med någon som jag. Jag är en egoistisk jävel, passa er för mig.
Sitter fan och bölar. Tur att sebbe kom in och brotta ner mig och kitla mig annars hade jag nog hoppat från fönstret vilken sekund som hälst.
♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊


Kommentarer
Postat av: Egon!

Inte en chans i världen... jag hade kidnappat dig till min håla så hade du fått sura i en box och käkat halm hos mig ;)<3

2010-03-09 @ 21:33:09
Postat av: Majja

Egon: åååh vilken tur att jag har dig egon :D

2010-03-09 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0