It's Friday I'm in love

nejj faktiskt inte för jag blir aldrig kär på tal om kärlek lxm.

Nejj jag skrev inget igår för jag satt och råpluggade på matteprovet som jag hade idag och sen på kvällen kom mina kusiner och habbalahejj. Man skulle ju kunna tro att jag sov på natten men nejj, då satt jag uppe och grät av aggroproblem på den jävla F***H**Matteboken.
Aja :)

Nu har jags skrivit provet och det gick ganska sakta men säkert rakt ner i helvetet. (Säkert långsamt för att jag skall hinna lida på vägen ner).

Såååå.. jag är alltså hemma nu och njuter av mina sista minuter i lugn och ro för snart kommer mina vildingkusiner hem från "lek och bus landet" och då lär jag inte få en lugn stund.
Vid 6 nån gång skall jag spela Div 2 match också, Hoppas det går bra.
På kvällen skall jag umgås med mina kära kusiner, faster och hennes man.
Funderar lite på hur jag skall hinna möta upp Jacob också.. hmm?

För övrigt vill jag bara slänga in att jag Älskar Hanna Kindholm! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0