Jag ska starta tredje världskriget

Japp, nu kan jag snart allt om förasta och andra världskriget. Snart har jag tillräkligt med underlag och information för att starta ett tredje. Funderar på att ha det ellan mig och typ... alla? jag och mina Harry Potter böcker mot världen lxm.
Eftersom jag har Trollkarlar, Häxor, jättar, dementorer, husalfer m.m. på min sida så kommer jag att vinna! Ni kan ju komma där ´med era vapen och atombomber. Jag kan bara vifta med min trollstav så skjuter era vapen inte kulor längre utan blommor. Och atombomberna ska jag trolla så dom inte sänder ut strålning utan ljuv musik.
Med dettta vill jag bara säga.. bråka inte med mig mother fuckers!
♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣♦♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0