LÄGG NER!

Alltså kan ni bara sluta att hacka på mig bara för att jag är snygg och känd? jag vet att det bara är avundsjuka som får er att göra det, bara för att ni ska må bättre eller nåt.
Men det spelar ingen roll, jag tar inte åt mig det minsta.. (Det är därför jag nämner det i min blogg, har funderat på att hoppa från göta älv bron 3 ggr, försökt binda fast mig själv på spårvagnsrälset, tagit överdos alvedon och nu precis skall doppa huvudet i en balja med vatten och räkna till en miljon).
Jag blir absolut INTE ledsen när ni säger att jag ser ut som Magnus Uggla eller att jag och Pumba har något gemensamt, menar ni att jag har betar då eller vad är grejjen?
Och VADÅ Kissie?? varför kallar ni mig Kisse?... Sluta genast med det, blir riktigt sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0