Lördag of Majja

Idag sov jag ut ordenligt! så jäkla skönt att vakna klockan 12 och känna att jag inte måste gå upp, så jag somna om till ett. Jag gjorde english breackfust och sedan bosatte jag mig i soffan framför Tv:n. Har bara chillat på det hela dagen. Jag hade bestämt mig att jag bara skulle ta det lugnt och kanske plugga lite denna helgen men.. jag kunde inte motstå när Rasmus bjöd mig och Hanna på fest så.. Ska ut i kväll med men jag lovar mig själv att jag ska ta det lugnt.
snart ska jag spela match också. Vi får hoppas att de går bra.
Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: mickan

och jag saknar dej :(<33

2010-03-21 @ 17:25:13
Postat av: Majja :)

Micka: åååh vi måste träffas snart, detta funkar inte för mig :(<3

2010-03-21 @ 22:31:53
URL: http://htt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0