Lördag

Hejjsan. Jag vaknade för två timmar sedan av att mina kusiner satt och skrek i soffan utanför mitt rum. Dom spelade pockymon!! hahah Jag minns när jag hade hur många kort som hällst. Minns ni hur man samlade för att sedan spela med dem? Fast jag fattade aldrig hur man spelade, jag ville bara ha dom coola korten.
Jag minns mitt första kort, jag och Nina hittade några bitar av ett sönderrivet kort på skolgården och sedan hittade vi en ny bit typ varje dag.. tillslut hade vi fått ihop till hela kortet. Det blev lxm så spännande för jag ville verkligen veta vad det var för pockymon. När vi tillslut hade fått ihop det då, så såg vi att det va nån lila råtta på det. Funderade på om vi skulle tejpa ihop det, men då kom en kille som hette jesper som antagligen hade sett våran lilla jackt efter kortet och gav oss samma kort fast helt! Jag vill bara säga tack i fall jag glömde göra det då: Tack Jesper.

Jag är rätt säker på att det var detta kortet vi samla ihop tlll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0