nejj nu JÄVLAR

Får det vara nog!

jag förstår inte att jag någonsin trodde att jag var tillräkligt smart för att klara av att hålla takten i skolan. Jag klara lätt att få G men nu är det så att det inte är de betygen jag vill ha. Jag försöker plugga hela tiden men det går inte. Det är så orätvist att vissa har jättelätt för ämnen i skolan.. vill jag ha ett MVG så får jag fanimejj kämpa för det! och så är det för mig i alla jävla fucking ämnen.
Jag trivs i skolan, det är bara det att jag aldrig blir nöjd förren jag är bäst.
Ha en trevlig natt med era pojk och flickvänner. Själv ska jag nana brevid min syster, bättre än inget. nejj jag skojja, det är faktiskt mysigt att hon vill sova hos mig. Jag älskar faktiskt henne innerst inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0