Så här ligger dte till

Det är ingen skruv som är lös eller en skada som har kommit på senare tid. Jag har nog alltid varit allmänt störd bara att jag har vågat släppa ut det på senare tid.
Inte för att det är något fel på att vara störd! ABSOLUT inte, jag har en jourtelefon som alla som känner sig lite "mongo" eller "störda" kan ringa till, kanske bara för att prata ut om något idiotiskt eller pinsamt ni har gjort, fast jag tar även akutsamtal.. DÅ åker jag ut och räddar folk som kanske har låst in sig själva i en bur och fått ett spasmryck så att nyckeln flög i väg hundra meter, eller någon som fått för sig att ställa sig mitt i öknen och vänta på bättre tider (daaah! till och med jag inser att det varken blir bättre eller sämre i öknen lxm)
folk som jag gillar inte att bli kallade mongos eller efterblivna, vi föredrar Dampbarn och Idiot.
Ha en fartfylld natt tillsammans allesammans.

Ett annat uttryck för hicka är "hyperneuroakustiska diafragmakontraktioner".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0