Sov sött Majja är trött

ha en trevlig natt allesammans! ¨
Dröm söta drömmar, eller onda drömmar.. eller kanske porr drömmar? inte vat jag vad ni gillar att drömma om. Men jag ska iaf drömma om att jag är en häxa och att jag går på Hogwarts, men SAMTIDIGT så kommer jag bli hopplöst förälskad i världens vakraste vampyr. Jag kommer betyda mer än hela världen för honnom, jag skall vara hans personliga sort av heroin. Han ska älska mig!
Kanske stormar Akilles in i drömen också. Och Karin såklart, vi brukar mötas i drömmar. Brukar ni också bestämma med folk att ni ska mötas i drömmen, jag menar hur gör man när man träffas? jag brukar lxm vinka till henne och sen puttar jag henne ur sängen för oftast hinner hon före mig till alla snyggingar för hon lägger sig tidigare. SÅ nu ska jag lägga mig så jag kanske hinner först för en gångs skull. God Natt!


Idag har jag titta på alla 3 filmerna om svanprinsessan. har denna låten på hjärnan, stackars min familj...

Kommentarer
Postat av: Cookie

HAHAHA! ja hann först igen! ;P

2010-03-29 @ 20:25:28
Postat av: Majja Bajja

NEHE jag somna i farten medans jag gjorde mig i ordning, jag gick i sömnen när skrev detta!

2010-03-29 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0