Tiden för länge sedan

Idag har jag varit i skolan och skrivit religions prov, nu finns det inget mer att göra än att be till Gud att det gick bra.
Hela dagen har jag tänkt på hur gärna jag skulle vilja byta plats med hon slaven i Troja som får sova bredvid Akilles... GAAAAH!!
Asså är det bara jag eller vill ni också känna hur det känns att leva för så länge sen när det va Grekiska gudar man bad till och men krigade med svärd om olika land områden, i stället för att släppa bomber från flygplan för att folk inte har samma religion som en själv.
Eller på tiden då det fanns riktiga sjörövare, som i Pirates of the Caribbean. Alla hade så fina kläder och helt plötslig kunde staden bli stormad av sjörövare. Spännande :D

Aja efter skolan gick jag och Cookie och fikade. Vi satt och snacka om lite allt möjligt. Måste bara säga att jag trivs mkt bra i ditt sälskap älskade Karin! Du får mig att må bra.

Nu sitter jag hemma och ska bara ha en helt lugn fredag. Känner  inte alls för att gå ut, vill bara sitta hemma och äta godis och titta på film.
Hade tänkt spela lite Gitar nu för det var ett tag sen.
Simma lugnt.

Fika med Karin

Så som förr i tiden.

Kommentarer
Postat av: Cookie <3

Naaw gumman jag trivs i ditt sällskap också! ^^

haha du ska vara gla att ja inte har tagit efter min brosor och lyfter upp folk och skakar lite ;P

2010-03-19 @ 19:43:19
Postat av: Anonym

Hihi du betyder massor för mig cookie :D hahah gör det, det skulle vara en upplevelse :O

2010-03-19 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0