Trött!

Hejj
Jag har nyss kommit hem från att ha spelat ännu en match i dag, har nämligen spelat två :D
Förlora första och spelade lika andra. Känns surt. Riktigt Surt!
Aja, nu ska jag hoppa in i dushen och sedan gosa ner mig framför en harry potter film och äta massor med godis.
Vilken ska jag se? Tror att det blir tvåan eller sexan :)
Btw! när jag tvingade min far att köra in på gårdaJohan för att jag ville köpa godis så fråga en man mig om man verkligen får äta godis när man sportar som jag gör..? huh? okej jag hade overall på mig men vadå.. hahah sen så visade det sig att det va en av daomarna som dömt senaste matchen! Världen är liten.
Men det spelar ingen roll för nu ska jag titta på Harry Potter.

Så jävla skön! Robett tipsa mig, gooo humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0