Vilken härlig DAG!

Jag kom ut ur skolan och kände hur solen värmde, sedan var jag förlorad. Jag har lixom hamnat i något slags lyckorus. Jag missa bussen men vad gjorde det?  inte mycket, jag kunde sitta ute i solen och njuta en extra kvart. När jag kom hem blev jag glad för att det var jag som hade hundarna och jag gick en lång och skön promenad. När jag kom hem igen Ville jag inte gå in så jag konka fram syckeln och syklade till torget, där lånade jag två böcker om förintelsen och köpte cola och godis + ett balsam.
När vädret blir fint och slolen skiner så glömmer jag alla problem för en stund. okej jag har prov i morgon, so what?  Skit samma.
Jag är så glad att jag utan problem kommer kunna sitta och plugga i två timmar utan att balla ur. Jag har ju Sol, cola  och mitt otroliga förnuft, vad kan gå fel?

Det finns bara en sång som passar en dag som idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0