Majja Welin Trött som en svin

Idag var jag så slut att när jag kom hem att jag gick raka vägen upp till sängen och har sovit tills nu! INTE BRA för nu fåste jag plugga Historia hela natten i stället. När den här veckan är över känns det som att jag har klarat mitt livs prov. Idag hade ju vi ekonomiredovisning, det gick faktiskt helt okej. Vi var tvungna att träffas i skolan 8 fasten vi egentligen hade kunnat komma 11 och gjorde en reklamfilm som blev helt okej med tanke på att vi gjorde den på 30 min samma dag som den skulle vara klar! jag satt ju uppe halva natten igår och gjorde klart vår Powerpoint så det blev också rätt bra. Men det som blev bäst var nog vår fantastiskt fina pimpaede burk.
Idag har jag köpt två färglada linnen, ett med en jordgubbe på och ett med bananer.

Magsäcken är viktig. Om vi inte hade haft den skulle maten ha åkt ner i benen.

Kommentarer
Postat av: Ludde

hahaha !

2010-05-26 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0