MEN FÖRIHELVETE!!!

Asså just nu känner jag bara för att stoppa in huvudet i diskmaskinen medan den fortfarande går, eller kanske ugnen. Jag SMÄLLER av, jag GÅR IN I VÄGGEN, eller snarare springer. fick just reda på att vi visst måste ha ekonomiredovisning i monrgon fasten vi knappt har börjat på powerpointen, reklamfilmen kan vi ju se i stjärnorna efter och jag känner stort tvek på att någon av oss har TID att plugga ekonomi ikväll. Jag måste iaf sitta med Samhäll hela kvällen, vilket betyder att det blir ekonomi i natt. Yeey! dessutom måste vi ses i skolan vid 8 fasten vi kan få börja 10 och göra powerpointen så vi kan få G iaf.
Dessutom är jag sjukt hungrig, sjukt trött, sur, ledsen och sist men inte minst förbannad. HUR FAN kan dom lägga så mycket på EN jävla vecka?? HAAAA??!!!
Nu skulle jag bara vilja ha en fucking trollstav och förbanna varenda jävel som kommer i min väg. Alla skulle få smaka på min onda vrede. Jag vill Ha en blodtörstig drake.

Det är inte sant... jag har mitt fönster öppet för annars kokar jag ihjäl! Då börjar det vina i det som om det vore orkan utanför och för 5 sekunder sen hörde jag hur något hårt föll i golvet och kraschades. Kan det vara min blomkruka?
JAPP det kan det. Helvete, nu måste jag damsuga också. OCH gå på Toa, vad ska jag göra först? det är kris.

die Die DIe DIE DIIIIEEEE !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0