Älskar fina höstdagar

Åååh vad härligt allt känns´när solen skiner, det är lite kyligt ute men det gör inget för det är mysigt att gå om kring i varma myskläder. Älskar alla fina färger på hösten!
Det är fredag, skalla träna med mitt lag i kväll, har saknat dom! Helt okej dag i skolan. Allt känns bara bra. Nu ska jagfixa mat, gosa ner mig framgör Tv:n och sen iväg på träning. I morgon skall jag och mitt "andra" lag åka till olofström och spela match. Bussen går 08:00. Men jag är inte bitter :D

Min dag hittils i lite bilder:














Kommentarer
Postat av: L

Näst sista bilden var grymt fin <3

2010-10-18 @ 18:05:47
Postat av: Louise

Näst sista bilden var grymt fin <3

2010-10-18 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0