Ingen lust, varning för surt innlägg

Hejsan! Sorry för den fåliga uppdateringen men asså jag har ingen lust alls.. har inget vettigt att skriva.
Just nu är jag så jävla förbannad att jag håller på att explodera. Idag förlorade du all min respekt och tilit till dig din jävla ungjävel. Tro inte att du kan komma krypandes och gråta krockodiltårar och säga fööölååååååt " med gnällig röst som vanligt".
Jag har fått nog av dig.

i morgon skall jag följa med div 1 laget och spela match i Kalmar. Skall la bli kul. Förutom att någon jävla idiotjävel i Sportlife mangla ner mig och satte sig på mitt ben så jag stuka foten igår på matchen. Nu är den svullen och öm och kan knappt gå på den. Tack

Kommentarer
Postat av: Louise

Bara skicka ett sms eller slå en pling när det är pissigt <3

2010-10-10 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0