tröttiiiiisch

Hejj hopp!

Jääääääääääävlar vad trött jag var idag va!!?? Jag gick inprincip i sömnen till skolan och låg i dvala hela första lektionen. Men sen fick jag i mig en latte och då blev det bättre, blev snarare som en studsboll i ca 30 min sen börja det sakta gå mot dvalan igen.

Jag har inte skrivit mycket om Harry Potter på sista tiden för folk verkar inte gilla det men nu kan jag inte hålla mig. Alla som längtar till premiären av Harry Potter And the Deathly Hallows Part 1 i november i år, här kommer en liten smygtitt:

Någon stackare som känner igen bilderna från boken? :)

Klicka på bilderna för att komma till sidan där jag hämtat dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0