Belevu Alm

Hej hej! Igår var jag och Hanna och några andra på en restaurang som heter Bellevu Alm, den ligger uppe på berget så man måste ta en läskig enstolslift upp. Väl uppe så åt vi en fantastisk middag med grillade revben, knödel och potatis och annat gott. Restaurangen är känd för sin fondy, mysiga atmosfär och att man efter maten kan välja att åka rodel ner för berget! (Kälke typ). Tyvärr va det lite för lite snö för det igår vi får pallra oss upp dit nån mer gång och göra det. Hoppas alla överlevde natten och att ni får en fin kväll! Själv har jag blivit sjuk och dess utom inte fått lönen jag knega ihop i november... Domedagen är nära känner jag! Puss


Kommentarer
Postat av: Arne Holmström

Hej Maija! Det ser ut som du har det bra. Vi kommer att sakna dig här i Falun denna jul. Det kanske var det dom maya(Maija) indianerna förutspådde: att du skulle tappa iphonen i toan.
Hälsningar från Falun
Arne

2012-12-22 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0