Detta nya vuxenliv...

Japp igår va det lucia! Hoppas ni alla hade en lika bra lucia som jag :) vi festade hela natten lång kan jag lova och det bjöds på både luciatåg och lussekatter!
Idag har alltså alla varit sjukt sega ... MEN jag och Oscar äntligen fått våra liftkort så i morgon är det skidor som gäller!!
Vi har även fått börja känna hur det känns att storhandla för 5 pers, planera och laga mat och allt vad det kan vara. Både kul och jobbigt. Dock kan allvarliga problem uppstå när man köper en fet konservburk med gulaschsoppa och sedan inte hittar en fungerande öppnare.. Oscar högg tillslut upp den med kniv. Nu ska jag och hanna träna, finns gym här ;) (yeeeey! Ölkaggen har iaf en lite chans att minskas).



Kommentarer
Postat av: Janne

Det vore kul om du ville presentera kollektivet.
Hur är det med Matilda?

Svar: Matilda ska hem, spricka i knät... Okej gör det i mon
Aline Karin Maria Welin

2012-12-14 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0