Vad fan händer Götet??

Tjaa!! Det blev en kort skiddag i dag då jag och Hanna vakna en aning sent.. Tufft i går också.. Ehee^^ Åkte med en kille som jobbar som skidinstruktör så det va lite kul att få en "lektion" typ.
Men nu till saken.. VAFAN HÄNDER I GÖTEBORG!!?? Kommer in på fb och ser att alla uppdaterat massa skit om att Gbg suger, men vet ni? Det är för i helvete inte stan som suger utan i detta fall alla ouppfostrade jävla idiot ungar som inte kan bete sig som vanligt folk som suger! Och det fucking jävla hårt!! Jag ska inte behöva vara i BG och gå runt och oroa mig för att min syster som går i skolan i stan ska komma hem levande!! NEJ! Väx upp för i helvete.
Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0