Anna och Stina

Heej!! Nu har Anna och Stina äntligen kommit och även min nya Iphone! De kom i lördags men har inte hunnit skriva något, vi har haft det super bra hittills. Mycket skidåkning och fest! Det är så kul att ha dem här och visa hur jag har det här nere. Idag är det superbra väder men jag hinner verkligen inte åka... Måste packa, växla pengar, gå till posten, gå till sts kontor och få kläder, skriva ut min flygbiljett... Som dom förövrigt har strulat med eftersom det står Maja istället för Maria på den .. Kul^^ jaja i kväll är det "avskedsfest", det blir min sista utekväll här innan jag åker till Chamonix på Torsdag morgon. Jag är jättenervös men samtidigt taggad!! Ha det bäst från Stina, Anna och Majja


Kommentarer
Postat av: Janne

Härligt att ser er tillsammans. Puss

2013-02-12 @ 11:34:34
Postat av: Mamma

Är avundsjuk som vanligt :)Puss, puss

2013-02-12 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0