Asså VAD I...

Tjaa! jag tänkte bara nämna att det inte alls blev nån skidåkning för mig för bara några timmar senare efter mitt inlägg fick jag en allergisk reaktion mot antibiotikan.... Det gjorde att jag fick kliande prickar som nässelutslag över HELA kroppen. så fram tills i går har jag sett helt galen ut och kliat ihjäl mig, Idag ska jag kanske provspela på en afterski men min hals har blivit dålig igen (alla som läser vet ju att jag konstant är hes typ) och dessutom är min chef fruktansvärt virrig och glömde bort att vi sa måndag, egentligen skulle jag köra helt själv idag och har tränat som en galning men med tanke på min röst så kanske det är bättre såhär just nu att bara spela två låtar som gäst typ. Om en vecka kommer Anna ner, jag längtar jätte mycket! Aja vi får se vad som händer. hoppas ni alla har det bra! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Hjärtat! Är det bättre med utslagen? Spännande med gästspelet på afterskin. Hoppas det går bra trots rösten./Puss

Svar: Hej pappa! utslagen är mycket bättre men de syns fortfarande,,,Afterskin gick bra, jag var väldigt nervös men alla mina kompisar var där och det var superkul!
Aline Karin Maria Welin

2013-02-04 @ 14:13:04
Postat av: Mamma

Hur gick det på afterskin? och hur är det med utslagen? Jösses vad skönt det ska bli när du får ner din Iphone!!! Snart, snart så kommer Anna ner med den... Puss på dig, saknar dig! /Mamma

Svar: Afterskin gick bra, var väldigt nervös..men det gick helt okej :) och det var superkul! Ja det ska bli galet skönt att få ner den!! puss
Aline Karin Maria Welin

2013-02-05 @ 09:53:49
Postat av: Mamma

Hej!
paketet som vi skickat har kommit tillbaka. Idiotposten informerade inte oss om vad man inte får skicka. Förmodligen har paketet blivit stoppat när de scannat och sett något flytande. Jag köpte "olja" till håret, tänkte på dina nu kanske risiga toppar. De fick det väl till en bomb eller något... Ska se om vi ev. kan få ner lite grejer till dig med Mia o Putte som ska ner till Bad Gastein v. 7. Anna får ju också försöka ta något också. Sorry... Puss

Svar: okej, det gör inget! Hoppas det går bra att få ner det på nått sätt! puss
Aline Karin Maria Welin

2013-02-06 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0